Оплата
Доставка
Повернення
Бонуси
Часті питання
Як можна оплатити замовлення готівкою?

Клієнт, який здійснив покупку у інтернет-магазині DADDY'S може оплатити придбаний товар готівкою:

-при отриманні посилки у відділенні Нової Пошти, при цьому оплачуючи послугу за переказ коштів (2% від суми переказу+комісія Нової пошти) та послугу за перевезення товару. Вартість послуг з перевезення товару залежить від міста замовника (від 25,00 грн).

-при самовивозі з офісу за адресою м. Львів, вул. Героїв Упа 73

Як можна оплатити товар банківською картою без комісії?

Оплатити замовлення можна наступним чином:

 - оплата за безготівковим розрахунком за допомогою онлайн сервісу  LIQPAY.

 - за допомогою інтернет-банкінгу Приват24.

 До оплати приймаються картки Visa / MasterCard

Як відбувається доставка по Україні?

Як відбувається доставка по Україні?

- Транспортною компанією «Нова Пошта»

1. При 100% передоплаті

2. Післяплатою (оплата при отриманні у відділенні).

Терміни доставки 1-3 дні в залежності від міста.

Зверніть увагу: час безкоштовного зберігання становить 5 днів, з моменту прибуття вантажу на склад Вашого міста.

Після відправки номер ТТН повідомляється на Ваш e-mail.

Вартість доставки на відділення нової пошти на суму від 800 грн безкоштовна.

Чи можу я змінити отримувача або адресу доставки у вже створеному замовленні?

Так Ви можете це змінити, для цього зв'яжіться з нашим менеджером по телефону, e-mail або за допомогою онлайн чата.

Чи можливий самовивіз ?

Так, можливий. Забрати замовлення можна у нашому офісі за адресою м. Львів, вул. Героїв Упа 73 (пн-пт: 10:00-18:00), заздалегідь попередивши нас за 1 день.

Чи можу Я повернути товар?

Так, Ви можете повернути товар, протягом 14 днів за таких умов: 

- товар не був у експлуатації;

- збережені всі бірочки;

- цілісність комплекту та упаковки не порушена;

- збережений документ, який підтверджує оплату;

Повернення можна здійснити через поштові відділення.


Я хочу повернути/обміняти товар, що мені робити?

Для повернення/обміну потрібно зателефонувати нашим менеджерам по тел. 38 067 778 7789

Як використовувати подарунковий промокод за реєстрацію?

1. Аби скористатись промокодом необхідно бути авторизованим на сайті магазину. 

2. Мінімальне замовлення повинно бути не менше ніж 250 грн. 

3. Купон за реєстрацію одноразовий - використовувати його можна лише один раз.

Чи працюватиме промокод, якщо я купляю товари зі знижкою?

Промокод буде дійсний разом із акційними пропозиціями.

Щоб промокод спрацював потрібно дотриматись умов його використання.

Чи можу я використати одразу декілька промокодів?

Використання декількох промокодів одночасно неможливе.

До однієї покупки можна використати тільки один промокод.

Як використати промокод?

1. Перейти на сторінку "Оформлення замовлення"

2. З правого боку є меню "Введіть код купону" або "В мене є промокод"

3. Ввести промокод, та натиснути "ЗАСТОСУВАТИ"



Як залишити відгук?

Ми прислухаємось до кожного нашого клієнта, тому якщо у Вас є питання або коментарі Ви завжди можете написати нам в Facebook, Instagram або зв'язатися з нами по тел. 067 778 7789

Як правильно доглядати за дитячим одягом?

Прати вручну (або в пральній машині автомат на делікатному режимі) вивернувши навиворіт при температурі 30°С. 

Прасувати не вище 100°С, з внутрішньої сторони виробу.

Якщо виникли проблеми з замовленням чи потрібно змінити або скасувати замовлення
Напишіть нам на емейл shop@daddys.com.ua або зателефонуйте 067 778 7789
Я здійснив замовлення. Що далі?

Після оформлення замовлення, ми зв'язуємось з Вами щоб уточнити вірність замовлення, далі  воно обробляється, відправляється і уся інформація надсилається Вам на емейл.

У випадку доставки Новою Поштою: очікуйте номер накладної на емейл.

У випадку самовивозу: приходьте в офіс, ми чекаємо на Вас.

Я хочу зробити замовлення, але не можу визначитись з розміром, що мені робити?

На нашому сайті є розмірні сітки для всіх товарів. Щоб вибрати відповідний розмір не слід знімати мірки з дитини, є спосіб простіше і ефективніше. Для цього знайдіть підходящу вашій дитині річ в його гардеробі і зніміть з неї мірки, і далі порівняйте з розмірною сіткою на нашому сайті. Але якщо ви все ще не можете вирішити питання з тим, який же розмір Вам потрібен, то зв'яжіться з нашим менеджером і Вам обов'язково допоможуть.

Що потрібно перевірити, якщо товар вже доставлений?
Під час отримання товару намагайтесь завжди перевіряти його на відсутність дефектів. Якщо Ви виявили дефекти, неточності, відмінності характеристик від вказаних на сайті, Ви маєте право відмовитися від отримання товару. Важливо, щоб всі нюанси були виявлені до початку експлуатації товару.
Що робити, якщо мені привезли пошкоджений товар?
Якщо Ви виявили дефект під час перевірки товару, Ви маєте право відразу відмовитися від його отримання, а також зателефонувати нам та сповістити про це, щоб ми замінили Вам на інакший.
Як відмінити замовлення?

Ви можете зателефонувати нашому менеджеру та повідомити про відміну.


Який у вас графік роботи?
Шановні клієнти, Ваші замовлення приймаються цілодобово, і опрацьовуються максимально оперативно на скільки це можливо.

Онлайн підтримка клієнтів працює згідно графіку:
- понеділок - п'ятниця: з 10:00 до 18:00
- субота - неділя: вихідний

Які переваги дає реєстрація на сайті?

Реєстрація дозволяє Вам:

- переглядати історію своїх замовлень

- додавати товари в список бажань

- отримувати на електронну адресу повідомлення про акції та знижки від Daddy`s